wtorek, 2 czerwca 2020

Prawa Dziecka

Co to są prawa dziecka ? Jakie dzieci mają prawa??
Na te pytania odpowiedzi znajdziemy  w tym tygodniu w naszych postach .Zapraszamy ;zaczniemy od wyjaśnienia i odpowiedzi na pytanie PRAWA DZIECKA?


                                              Jakie mamy prawa dziecka?
kliknij w poniższą prezentację

 https://www.youtube.com/watch?v=df9AMjVApmk

Spójrz na poniższy obrazek :
W najbliższym czasie zajmiemy się następującymi prawami ;

1.Mam prawo do wychowania w rodzinie, w atmosferze miłości,
    bezpieczeństwa i zrozumienia.
 
2. Mam prawo do nauki.
 
3. Mam prawo do rozwoju kulturalnego, wypoczynku, rozrywek.
 
4. Mam prawo do ochrony zdrowia i opieki lekarskiej.
 
5. Mam prawo do równego traktowania, nie ma dzieci lepszych i gorszych.
6. Mam prawo do wyrażania własnych emocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz