poniedziałek, 1 czerwca 2020

Nasze marzenia- Puszek Okruszek

SPEŁNIENIA WSZYSTKICH MARZEŃ, KOCHANI!



oraz 

Niektórzy mają psa ale wiele Dzieci o nim marzy...

Może marzenie się spełni, a tymczasem posłuchajcie:





Mój dziadek dał mi psa
Pies cztery łapy ma
Normalny mówią,  pies
Nieprawda Coś w nim jest
Ma delikatny głos
I bardzo czujny nos
I kilka śmiesznych łat
Niewiele liczy lat..
Puszek okruszek
Puszek kłębuszek
Bardzo go lubię
Przyznać to muszę
Puszek okruszek
Kłebuszek
Jest miedzy nami sympatii nić
Wystarczy tylko
Że się poruszę
Zaraz przybiega by ze mną być
Zaraz przybiega by ze mną być
Na spacer poszłam raz
Do domu wracać czas
Przychodzę Cóż to ach
Przyjaciel mój we łzach
Jak mogaś mówi mi
Przez ciebie moje łzy
To widok przykry dość
Dostaniesz smaczną kość

Puszek okruszek
Puszek kłębuszek
Bardzo go lubię
Przyznać to muszę
Puszek okruszek
Kłebuszek
Jest miedzy nami sympatii nić
Wystarczy tylko
Że się poruszę
Zaraz przybiega by ze mną być
Zaraz przybiega by ze mną być.

Podobałam Wam się piosenka? :)

Z Okazji Dnia Dziecka zadania nie będzie, ale piękny film
 "Słodkie psy i koty kochają dzieci"


                                      https://www.youtube.com/watch?v=kNeFKv2b-20

i ciekawostka: 
"10 największych psów na świecie"



                                         https://www.youtube.com/watch?v=Fms4awKd4hU

Mnie się najbardziej podobają dogi, a Wam?
Napiszcie w komentarzach ...

 NAJPIĘKNIEJSZEGO DNIA DZIECKA!
EP



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz