środa, 27 maja 2020

Moja rodzina

Weźcie mnie za ręce

 

 Z noskiem spłaszczonym na szybie,

z maleńką łezką w oku,
czekam w ciemność wpatrzony,
aż wyłonicie się z mroku.
Każde z Was jest połówką
jabłuszka rumianego,             

gdy razem jesteście w domu,
to latem pachnie, dlatego.
W pośpiechu, wśród  obowiązków,
tak często się mijamy.
Wieczorem czekam stęskniony
na powrót taty i mamy.
Mamo i Tato, weźcie mnie za ręce.
Kochajcie mnie mocno,
ja nie chcę niczego więcej.

autor: Małgorzata Wiśniewska-Koszela
  
Zapraszam do przeczytania wiersza, następnie zrobienia rysunku do wiersza.
Pózniej proszę zobaczyć jak wygląda drzewo rodziny ;
 Po zapoznaniu się z drzewem genealogicznym ,proszę utworzyć drzewo swojej rodziny :
Teraz proszę zapoznać się z piosenką dla rodziców i zaśpiewać ją:)
POWODZENIA:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz