poniedziałek, 16 listopada 2020

Życzenia dla przyjaciółki

 Witamy Was  Wszystkich !

 

W tym tygodniu tematem przewodnim jest Bycie miłym popłaca.

Zaczniemy od zapoznania się z wierszami o przyjazni;


 Życzenia dla przyjaciółki ( Dorota Rozwens)

przyjaciółkaChcę Ci przesłać przyjaciółko dziś życzenia,
z głębi serca - nie tak tylko od niechcenia.
By ta przyjaźń lat kolejnych wiele trwała,
niech przyjaźni będzie dzisiaj to pochwała.                                                    
Bo przyjaciel - przyjaciela nie zawiedzie,
kiedy trzeba, to pomoże w każdej biedzie
i wysłucha, i pocieszy cię w złej chwili,
ramię poda, nawet nieba też uchyli.

Przyjaciele mogą się nie widzieć lata.
Bywa czasem, że wyjadą na skraj świata.
Jednak zawsze, kiedy tylko się spotkają,
o radościach swych i smutkach rozmawiają.

Wierszyk ten świadectwem jest przyjaźni.
Z przyjacielem się przez życie idzie raźniej!

 

Koledzy (Małgorzata Wiśniewska Koszela)

 

Mogę śmiać i bawić się,
dzieci pogodny jest każdy dzień,
bo kolegów dobrych mam,
bo nie jestem przecież sam.

Nigdy nie bijemy się                        
i nikt nie przezywa mnie.
Każdy z nich pomoże, gdy
pomoc jest potrzebna mi.


Już nie jestem do niczego,
umiem dobrym być kolegą.
Uśmiech zdobi moją twarz,
bo mnie lubią Grześ i Jaś.

Niby taka zwykła rzecz,
ale szczęście trzeba mieć,

bo mnie lubią Jaś i Grześ,
ja ich bardzo lubię też.

 

Po zapoznaniu się z wierszami ,proszę wykonać rysunek do jednego z  nich. Następnie odpowiedzieć sobie na pytanie :Czy warto być miłym ?

Kolejnie proszę dla swojej przyjaciółki wykonać pracę plastyczną (dwie do wyboru)



Na zakończenie zajęć proszę przygotować sobie kości i  z kolegą , koleżanką na platformie teams zagrać w następującą grę:


 

                                    Dobrej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz